Klachtenregeling Opruimen & Meer

Wat als je onverhoopt een klacht hebt...

Opruimen & Meer doet haar uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. 

Heb  je onverhoopt toch een klacht? Laat het mij snel weten. Alleen dan kan ik je klacht verhelpen.

Mochten we er onderling niet uitkomen, dan kun je je wenden tot de NBPO-klachtencommissie.

De klachtenregeling van Opruimen & Meer in een notendop

De precieze klachtenregeling staat beschreven in de (leveringsvoorwaarden-link) van Opruimen & Meer. 

Kort samengevat ziet de klachtenprocedure er als volgt uit:

  • Ben je onverhoopt niet tevreden over mijn organizing traject of dienst? Neem dan z.s.m. contact met mij op, zodat we kunnen kijken hoe we je klacht kunnen wegnemen. Wil je formeel een klacht indienen? Breng mij dan binnen 4 weken na afloop van de coaching, begeleiding of training schriftelijk op de hoogte van de aard en motivering van je klacht. Wij sturen je dan binnen 1 week een bevestiging van ontvangst en binnen 4 weken een inhoudelijke reactie. Uiteraard zullen we je klacht vertrouwelijk behandelen.
  • Ben je ontevreden over de manier waarop we je klacht hebben behandeld? Neem dan binnen 4 weken na ontvangst van onze inhoudelijke reactie contact op met de klachtencommissie van de NBPO, de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers, waarbij Opruimen & Meer sinds 2023 is aangesloten. Deze onafhankelijke klachtencommissie van de NBPO, die bestaat uit F.H.K. Theissen (voorzitter), mw. V. Pors en dhr. W. Prins. Commissieleden (externen). Je kunt hen bereiken door een mail te sturen t.a.v. de voorzitter van de klachtencommissie via info@nbpo.nl. Een uitgebreide beschrijving van de wijze waarop de NBPO jouw klacht in behandeling neemt kun je downloaden via deze link. (document achter link heb ik je toegestuurd, wel of niet vermelden? Het gaat wel ver)
  • Je klacht wordt door de klachtencommissie alleen in behandeling genomen als je: 1) eerst hebt geprobeerd er samen met Opruimen & Meer uit te komen; 2) jouw klacht binnen 4 weken na de organizingsessie schriftelijk hebt gemeld, 3) en duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en welke oplossing je graag wenst.
  • Direct na binnenkomst van je klacht stuurt de klachtencommissie jou en ons een ontvangstbevestiging van je klacht. De klachtencommissie nodigt jou en ons uit om beide kanten van het verhaal te horen. De klachtencommissie beoordeelt daarna of je klacht gegrond is en je recht hebt op compensatie. Deze compensatie kan nooit hoger zijn dan de kosten van de werkafspraak, opleiding of training, waarop de klacht betrekking heeft, en wordt door Opruimen & Meer binnen 5 werkdagen voldaan.
  • Binnen 4 weken doet de klachtencommissie uitspraak. Deze uitspraak is bindend voor Opruimen & Meer

 

Heb je geen klacht maar wil je een compliment delen met Opruimen & Meer?

Dat mag natuurlijk ook!

Net als ieder ander vind ik het fijn om een compliment te ontvangen. Om waardering te krijgen voor de geleverde diensten of over onze samenwerking.

Dus ben je blij met hulp bij opruimen, mijn tips, de nieuwsbrief of de workshop?

Laat het mij vooral weten en dan zet ik nog een extra tandje bij!

 

NBPO Klachtenreglement 210628